singing people together.

den här veckan är det singing people together vecka. detta betyder att det kommer personer från haiti och sydafrika till lilla luleå för att dela musik och glädje med oss. ikväll välkomnade vi dem på flygplatsen och det var typ det finaste jag har varit med om. vi (alltså några från skolkören och internationella kören) sjöng sånger på deras språk och de blev jätteglada och wow vad fint allt var. 
imorgon ska vi sjunga för dem plus hela lärkan och de ska få sjunga för oss. kommer bli så extremt roligt.
på onsdag i domkyrkan är det invigning för hela festivalen. tänk den akustiken och de bongotrummorna, magi.
på torsdag är det körworkshops hela dagen för alla musikare, så roligt.
på fredag är det körstafett och jag ska vara konferencier, fett.
på lördag är det konsert på kulturens hus och waaaaaahhhhh älskar denna fantastiska linje jag går. förstår inte att jag får göra så roliga saker hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0