vi är starka som fan. vi känner nästan inget alls.

hej.
jag kom hem från turnén natten mellan torsdag och fredag och har sedan dess varit rätt känslomässigt instabil och förkyld vilket är anledningen till att ni inte hört något från mig. 
har så mycket att berätta på ett sätt men vet inte var och hur jag ska börja. får se, det löser sig väl.
hur som helst har jag ta-igen-dag idag och pluggar och städar och reflekterar och tänker över. och lagar chilitomatsås med kidneybönor och avocado.
ikväll är det middag hos jonathan.
nu vet ni i alla fall att jag fortfarande finns, tvivlar på det själv ibland.
puss hoppas alla mår bra.

Kommentarer
Postat av: Lill-tilde

Linnea, jag tycker du är en väldigt fin person. Så du vet

Svar: <3333333333333
Linnea

2012-10-07 @ 16:44:13
Postat av: elsa

Jöstanes vilken fin blogg! Måste följas :D

Svar: nämen åh, tack!
Linnea

2012-10-07 @ 20:10:46
URL: http://elsaadele.blogg.se
Postat av: ebba

Ja, det måste vi! jag ska försöka hitta dig på skolan (det är så mycket bättre att prata i verkligheten) och förresten så lät den där maträtten toppen!

Svar: tjoho! ja det måste vi. och ja maträtten är verkligen toppen.
Linnea

2012-10-08 @ 16:31:41
URL: http://Skipsabeat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0