längtar jag längtar på tå. längtar till allt som är gott. havet det vill jag se någongång. någongång, från nära håll.

igår såg hela min stad ut såhär vilket var fantastiskt så jag gick ut och promenerade. tyvärr är detta bara mobilbilder men det fungerar ändå tycker jag. 
hittade tröja och tre böcker på röda korset för sammanlagt elva kronor, köpte glass och present till agnes. 
kom hem, gjorde lunch och tittade på glee. cyklade till agnes och grattade och tjoade med hennes klasskompisar tills det blev natt och jag cyklade hem med min lagade cykel som bara flyger fram nu.
bra lördag.

Kommentarer
Postat av: m.

Tjusigt

Svar: tackar. och vilka fantastiska bilder du tar förresten.
Linnea

2012-09-23 @ 21:11:02
URL: http://an0rakcity.blogspot.com
Postat av: Linda

Vars redigerar du dina bilder? :)

Svar: Hej! Ofta brukar jag börja med att använda onlineprogramet http://pixlr.com/o-matic/ då jag oftast använder den förvalda redigeringen Peter eller Salomon. Sen brukar jag ljusa upp/lägga mer kontrast osv på dem i PhotoScape. Googla bara så finns gratisversioner att ladda ned.
Hoppas du förstod, ha det fint.
Linnea

2012-10-31 @ 18:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0