peppen.

imorgon är det absolut bästa dagen, alltså fredag. det betyder att jag börjar klockan tio och har sång med olle vilket är helt fantastiskt. de andra två lektionerna är dock inte värda att nämna. hur som helst, efter skolan ska jag till röda korset med mina älsklings älsklingar tilde och stina och på kvällen ska vi på maskerad till saga för hon fyller sjutton! så bra dag. så bra dag. och för att förgylla det här inlägget ytterligare så får ni joseph och zooey här ovan för att de bara är finast och bäst.
 

Kommentarer
Postat av: ebba

freeeeeedag, åker också til rk ihoppas vi träffas

2012-09-13 @ 20:52:09
Postat av: Anonym

ojdå, blev lite fel. Vad jag tänkte säga är att fredag är bäst och jag ska också till rödakorset för det äger! Hoppas vi ses där!

Svar: haha! tyvärr så hann vi inte dit för det var stängt :((((((((((((((((
Linnea

2012-09-13 @ 20:54:28
URL: http://skipsabeat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0