instagram juli.

japp första juli landade jag i sverige och ville sova hela tiden men det gick ju inte för då skulle jag ju jobba på läger! här skulle jag, diddley, chloé och oscar fiska när alla barnen hade lagt sig. herregud denna kvällen var så knäpp och nu skrattar jag fram tårar pga dessa personer är de knäppaste jag vet. 
men mina rafiki-konfirmander glömdes inte helt bort, gud jag typ saknar dem </3.
när jag jobbat färdigt tog jag med en stor ryggsäck + mig själv till fjällen där det regnade så först hängde vi mest bara på rummet där min syster bodde.
men en vindstilla natt besteg vi ju kierkau och det var cirka det vackraste jag varit med om. sen sov vi hela hela dagen.
ville int åka hem men det gjorde vi ändå. och tåg är ju faktiskt trevligt, särskillt när man kan dricka te och titta ut över lappland och lyssna på märta tikkanen.
nästa äventyr var trästock och jag fick ÄNTLIGEN TRÄFFA MIN EMMA. festivalen var skoj och här har philip och erica matchande tröjor och matchande gulliga faces.
vi såg sofia jannok och jag grät inombords för det var så fantastiskt. dagen efter posade jag ensam på balkongen klockan fem på morgonen. 
sista kvällen satt vi på trevlig bryggsak och sen mina vänner befann jag mig plötsligt i min favoritstad.
där åt jag bland annat lunch på trevlig innergård och åkte buss där det var så trångt att jag fick sitta med alla mina väskor i famnen/under mig vilket ledde till ont i ryggen. 
efter ungefär en vecka lämnade jag västkust för östkust där jag studerade tyll i taket för det har familjen axelsson-landström ungefär överallt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0