ännu mer halloween det tar aldrig slut.

jag har ju endel att ta igen osv sååå här kommer andras bilder från familjen addams årliga släktträff!
lisa/queen of hearts!
blodig amanda/carrie och en fundersam filip/riff raff.
anton/alkbergs begravning dödsdansar. i början av kvällen fick alla lappar som berättade på vilket sätt en skulle dö när en blev kysst av dödsängeln (som var jag!!). mycket rolig lek.
jonathan/janet och denise/brad - best couple ever.
stina/mia wallace och mikaela/fester!
kvällens värdar, jonas/dracula och erik/corpse bride 2.0 <3
erland/frankenstein och lovisa/eli (från låt den rätte komma in).
valeria/mimare.
alva/sig själv som dödad av karin. ps alven fyllde arton igår hon e mycket älskvärd!
jag sjunger florence eehh ja då brukar det se ut såhär.
stina/bride of frankenstein sååå fin.
till höger ser vi fred/lisbeth salander!
 
det bjöds på häxbryggd och snakewine och jag vet inte vad.
linn/magica de hex + mosad hjärna.
wow så nöjd med denna bild jag menar look at my hair?
annette/wednesday och tilde-ristin/morticia <333 ser ni hur likt och ägigt??
offeraltare till de som inte kunde komma.
richard/frank n furter till vänster.
älskar oss.
ja det var väl det ungefär. 
mitt livs bästa halloween no doubt. 
bilderna tillhör typ annette och denise och säkert någon annan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0