du gillar mig för mycket det måste vara något fel på dig.

fakta om livet:

soffan är hemma. vi sjunger falskt och äter upp varandra. 
beställde nyss ett par sneakers det känns så otroligt bra. smakar på ordet, sneakers. heja heja.
har fått en asfin rygga i julklapp så nu flyttar jag över livet från kånken till den roströda säckliknande grejen.
det här med dans är ju fantastiskt så jag ska börja feminine vibe på exiled i januari om jag kommer med.
fortsätter med modernt också. dans dans dans du räddar livet på mig.
helt plötsligt verkar det som att håkan + svensk hiphop är det enda lyssningsbara på spotify. märkligt.
GÖTEBORG snälla nån ta mig dit. tack på förhand.
idag ska jag träffa anna som följde med till tanzania, hon är asfin.
på söndag får solen äntligen mata mig på d-vitamin, längtar så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0