HATE CLUB

ja, världens bästa kväll i november var det dags för hate club. älsklingserik var en av arrangörerna för denna feministiska afton på punkhuset i luleå.
annette var först ut på scen med lite feministisk poesi och kloka ord hon skrivit på bussen dit <3
sen var det dags för chloé aka dansdrottningen, hittade ingen bild på det :( men som tilde-ristin beskrev det så hade väl ingen tid att ta fram mobilen när hon var så otroooligt bra aaahh.
sen var det mingel ett tag, då kunde en äta chips.
och dricka öl.
men sen fick alla pallra sig till scenen för jag och paui skulle köra feta femicovers!! alltså det var typ det sjukaste jag varit med om för alla skrek och hoppade och sjöng och dansade och jag kände mig så himla älskad. det gjorde inget att vi spelade fel för jublet fortsatte ändå och vi fick för en gångs skull ta all plats i världen.
massa folk var det överallt, tror det kom typ sjuttio personer!!
sen var det dags för det alla väntat på: STEGRANDE PONNYN!
citerar annette "skulle beskriva deras musik som en feministisk blandning av snook & lilla melodifestivalen typ. fast 102897 ggr bättre". <3
jag ger mitt stora tack till tilde-ristin och alva (vars bilder detta är) som också fixade denna kväll. MER SÅNT HÄR i luleå känner jag.

Kommentarer
Postat av: linnea

Eyyyyyy Linnea, vad fint! Åh jag saknar ju din blogg så himla mycket! uppdatera mera! <3
Samt en liten anekdot så kan jag meddela att halva stegrande ponnyn går på min skola (samt spelat teater med mig när jag var 8) woop woop, dom äger!
Du är bäst! Puss Linnea

Svar: <333
haha va?? gu va kul!! ja de äger och DU ÄGER saknar dig
Linnea

2013-12-08 @ 19:17:48
URL: http://linneaventilerar.wordpress.com
Postat av: Jennie

DU HADE SÅ FINT LINNE!!!

Svar: <333
Linnea

2013-12-19 @ 13:25:58
URL: http://jlofgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0