instagram november.

dagen började på ett tåg från linköping och slutade i ett mörkt novemberstockholm bland tusenmiljoner ljus.
tågutsikt, norrbotten <3 det var dock inte lika roligt och fint efter ett tag bara slask och elände.
detta framkallade saknad av södra sverige men det blev lite bättre när jag fikade med agnes, love her.
två personer som utför mystisk akrobatik och en älsklingspaulina i one direction-hörna.
fika på mosaik med supersystrar och jag införskaffade en ny tröja, känner mig mycket hipp och häftig i den.
mycket fab och älskvärda entrévärdar och allmänt ägig kväll jag ska berätta mer om imorgon!
jonathan visar sina sanna känslor för paulina och jag hade världens bästa fika med världens bästa person.
drev omkring på ica som ett eller annat knytt och var på femi-pyssel-kväll hos erik. jag pysslade asfina örhängen som jag redan har tappat bort :(
tvåorna på estet hade asbra redovisningar och ja, här har vi denises älg på elins tårtbit, en borde alltid pynta sina tårtor med plastdjur.
klart slut för november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0