locking down the door with the rhythm and rhyme.

hej här kommer jag och lyser med min frånvaro på bloggy och i själen och i världen.
senaste tiden har känts såhär:
och såhär:
och såhär:
och såhär:
men nu har jag duschat och ändrat benan så den är på fel sida och tänkt men/om/kanske/fast/jo och kommit fram att jag ska ta tag i mig själv och försöka blogga och försöka läsa en bok och försöka skriva brev och försöka sova och försöka bli bättre på engelska och försöka se mer film och försöka träffa människor och försöka vägra och försöka bli arg och försöka våga.
försöka känna mer såhär:
och såhär:
och såhär:
och såhär:
heja mig.
ett.
två.
tre.

Kommentarer
Postat av: Denise

älskar dig!!!!!!!!!

Svar: <333
Linnea

2013-12-03 @ 22:59:57
URL: http://coloursoftheworld.blogg.se/
Postat av: Amanda Jonsson

åh linnea! din blogg är min favorit! ta hand om dig! du är bra! kram

Svar: <3333
Linnea

2013-12-03 @ 23:03:17
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0