we're only young and naive still.

okej min måndag var så oerhört knäpp och konstig. 
började dagen med att sjunga om de vandrande skolepiltarna, kul. 
under hela gemun lekte vi norsk karaoke med jultema? så konstigt men roligt. 
köpte ett spännande linne. asfint och enkelt och nervöst typ. 
såg film under resten av alla lektioner det var lite jobbigt för ögonen men bra för själen.
sen åt jag på MAX mmm det var otroligt. 
gick till musikanten och prövade några pianon. 
sen var det dags för lillans måndagskonsert.
först spelade filip! han och hans medmusikanter var mycket duktiga. 
sen var det dags för kristian anttila, han var knäpp som alltid.
efter konserten kom det upp massa känslor för mig och benjamin och diddley.
vi bestämde oss för att reda ut dem genom att hälsa på isbrytarna.
sen var vi i behov i att gå upp på berget bredvid.
de var rädda för mörkret och de konstiga dörrarna i skogen men det var inte jag. 
luleå är så jävla vackert.
efter snöplumsande blev vi genomblöta och mina sockar blev missfärgade. 
gick hem.

Kommentarer
Postat av: D.

Schh!! Du fick inte säga till nån om mina rädslor :(

Svar: 2 bad 4 u :(
Linnea

2013-12-18 @ 23:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0