min vän jag hör en sång i dina andetag. rakt in i evigheten. älskling slut ögonen och lyssna men vad fan du måste lyssna nu för jag kan se dig.

bilden kommer från denises arton levnadsårsfika i lördags! åh det var så fett. vi satt ungefär tjugo personer på hennes vardagsrumsgolv och fikade sönder patriarkatet. sen ingick såklart köksdans, glitter i ansiktet och intressanta samtal också. och jag fick träffa hennes jättegulliga mamma rosi!
denise älskling du är som ett pärlhalsbland runt min hals.

annat roligt som hände förra veckan var till exempel teatern apatiska för nybörjare. så fantastisk.
sen på fredagen var vi en skara människor hos saga som såg andra säsongen av sherlock holmes och herregud vad jag inte kunde sitta still av all nervositeten i min kropp. kan inte vänta till nästa säsong DÖR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0