tjugo stjärnor till varför min tisdag ägde.

☆ jag insåg att jag inte behöver ha ångest över matten 
☆ min feministiska hippie-samhällslärare är tillbaka och jag kramade henne 
☆ träffade stina i matsalen 
☆ jag slutade tjugo över tolv 
☆ hade på mig en rosa t-shirt med vita prickar som jag aldrig använder i vanliga fall 
☆ efter skolan gick jag och simmade och efter det gjorde min kropp inte lika ont 
☆ efter simningen tittade jag på konst i konsthallen 
☆ träffade denise på biblioteket och vi gick till café koppar och pratade om relationer 
☆ sen kom (andra) stina och my 
☆ solen sken 
☆ vi fikade tills vi fick ont i magen 
☆ då kom jonathan och då gick vi till max och åt middag 
☆ hade på mig vårkappa och vårskor (frös dock)
☆ bussade hem 
☆ kramade och bjöd pappa på lakrits som hade varit bäst och lyckats bryta sin in i vårt hem pga utelåsta
☆ påbörjade ett litet fotoprojekt i mitt rum som jag hoppas kommer bli bra 
☆ hittade ett örhänge jag helt hade glömt bort
☆ lyssnade på hello saferide 
☆ jag och my smsade om vårt kommande bröllop i paris 
☆ tre dagar kvar till göteborg 

Kommentarer
Postat av: linnea

Alltså, det här är ju sinnes, jag antar att du ska till Göteborg i helgen, well well jag med, hur lyckas vi alltid pricka in samma helger?
Har du tid över för en fika?
Puss

Svar: det ligger något magiskt över oss. skickar ett sms!
Linnea

2013-02-21 @ 09:02:50
URL: http://linnea.wastfelt%40globala.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0