lördagen.

jag vaknade upp med tilde och paulina. vi duschade oss fräscha igen efter gårdagens bravader och sen gjorde vi krämig pasta med massa ost.
när klockan närmade sig halv fyra tog jag bussen till agnes.
för att träffa dessa damer! ni kommer väl ihåg den exceptionella måndagsmiddagen då våra manliga vänner klädde upp sig lite extra bjöd på trerätters? nu var det vår tur att bjuda tillbaka. 
köpte massa råvaror och hackade och skar och mixade och saltade och pepprade och rörde om och dansade/sjöng med till edith piaf och carla bruni. 
my. hon var tyvärr tvungen att gå rätt fort eftersom hon var dubbelbokad, hur som helst var hon vacker som ni ser i klänning från malaysia man ba dö.
förrätt: avocado med rödlöksröra.
huvudrätt: rostade rotfrukter med kikärtsbiffar och tandoorisås samt sallad (med feta ost mmmm).
efterrätt: gammeldags vaniljglass med hemgjord kolasås.
tyvärr kunde varken emilia eller philip komma och det var synd men maten var god i alla fall.
agnes och jonathan. 
gustav.
vi spelade rappakalja och gjorde vårt bästa för att hitta trovärdiga förklaringar till ord som pokkapulla och filmer som två bananer. här är johannes.
david hade kommit ändå från umeå vilket gjorde det hela ännu lite mer festligt.
för kanske första gången under hela tonåren hade jag ingen bh på mig i offentligt sällskap pga den rygglösa klänningen och alltså vilken känsla. ingenting skavde eller kliade och jag var inte ens obekväm. 
grabsen hade inte heller det.
det poserades inför kameran.
denathanälsklingar.
kvällen fortsatte utan kameran då vi dansade funkdans och denise kittlade mig så jag låg och kved på köksgolvet. vi hade mer eller mindre djupa/odjupa samtalsämnen och jag gosade med agnes lillebrors orm runt halsen klockan tre på natten (p.s. de andra vågade inte förutom agnes då och david var bara lite rädd)
när jag, jonathan och david gick hem gick vi över isen var det var kallt, himlen skiftade i grönt på sina ställen och karlavagnen var inte alls där den brukar vara. 
 
kunde jag haft en vackrare lördagkväll? nej.

Kommentarer
Postat av: denise

åååååh. dessa bilder. detta inlägg. denna blogg. denna människor. gud vad jag tycker om dig.

Svar: du är fantastisk älskling.
Linnea

2013-01-22 @ 18:38:18
URL: http://coloursoftheworld.blogg.se
Postat av: linnea

Åh så fint det varkar ha varit!
Och vill påpeka att gå utan BH är det bästa som någonsinn kan hända och kommer hända, och uppmanar till att göra det mera, it's amazzzzzing!
Puss du är cool

Svar: ja det var så fint. JAG VET ingen bh ÄGER så mycket.
åhh blir alltid extra glad när folk säger att jag är cool pga är alltid snäll/söt aldrig cool
Linnea

2013-01-23 @ 20:45:57
Postat av: Emma I australien (har du glömt mig?)

Hahaha alltså sexy grabbar då! (speciellt Gustav jag dör hahaha)

Svar: jag vet sååååååå hot
Linnea

2013-01-25 @ 13:38:04
URL: http://emmamatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0