söndagen.

efter att jag somnat med fnitter i magen vaknade jag sent på söndagen och gick sedan till jonathan där det var brunch med färskpressad apelsinjuice, american pancakes med blåbär och riktig amerikans sirap pga de är ju faktiskt amerikaner. vi åt och skrattade åt högstadieår i skolkataloger och dog pankaksdöden i soffan och lyssnade på jonathan som gjorde rymdljud med sina pedaler.
när det började skymma gick jag hem, åh-ade åt ungefär allt på p3guld och söndagen avslutades med att hela familjen såg svenskt drama framför tv:n alltså förstår ni vilken fantastisk helg jag har haft? 
tror inte ni gör det.
är så glad hela tiden bara förstår inte vad som händer. var är januaridepressionen? inte i mig i alla fall.
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Forever helg <

2013-01-23 @ 23:02:01
URL: http://agneshassler.se
Postat av: Agnes

Tänk om livet var en enda lång helg med er. Underbar tanke <3!

Svar: men ja visst vore det? MEN vi ska ju vara tillsammans HELA NÄSTA HELG AGGE det blir party
Linnea

2013-01-23 @ 23:02:36
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0