hon stod och rökte och skrek under fläkten "jävla karlar varför ska det vara så förbannat svårt och ni två hör på se upp så att ni inte också blir såna jävla svin".

hellooo.
idag har jag lite ~häftiga effekter~ på bilderna coolt coolt please call me tumblrgirl, haha. 
nä men jag är hemma nu i alla fall efter en veckas läger vilket har ÄGT SÅ MYCKET gud kärlek kärlek. får berätta mer sen. 
idag är det lördag men inte vilken lördag som helst pga emma kommer äntligen äntligen äntligen till sverige idag FÖRSTÅR NI MIN LYCKA nej det gör ni inte. sen har tree things spelning på hamnfestivalen och jag är pepp! detta är vårt typ största och mest seriösa gig någonsin så det är spännande, 20.15 i stadsparken KOM.
snart ska jag maxa med denise + att jag har en sån här 10-kronors-rabatt-grej-på-valfritt-maxmål WOHO. och så ska jag träffa stina och tilde-ristin ikväll och förmodligen se på zacke och mortal men yeah yeah detta blir bra.

imorgon åker jag tåg och buss och båt hela dagen för att till slut andas fjäll i saltoluokta. har packat/laddat ned sexton sommarprat i telefonen och två pocketböcker i väskan. 
puss kyss hångel. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Men FAN VAD SNYGG DU ÄR! Jag är så himla knastaggad till på torsdag alltså vad sjukt fattar ingenting snart ses vi igen! puss puss puss din Australienare <3 <3 <3

Svar: PUSS ja helst sjukt är det. SEE U AT GUSTAV'S
Linnea

2013-07-15 @ 00:31:45
URL: http://emmamatilda.blogg.se
Postat av: Agnus

Inga nyheter men du är så himla beyond words linnea. Interiört exteriört med smink utan smink (okej lol om det inte vorit så) men seriöst VACKRUS och snälla skriv ett inlägg som inte är perfekt charmigt och a i svenska nån gång hejdå

Svar: åh agnus agnus detta gör mig mycket lycklig, puss
Linnea

2013-08-14 @ 00:38:42
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0