en torsdag med fyra älsklingskvinns.

träffade paulina för att vi skulle gå på möte om eventuellt jobb i sommar!
när det var klart gick vi till kulturens hus och pratade om gymnastikskador. 
p.s. ser ni hur fantastisk hon ser ut??? my lesbian love.
efter ett tag gick hon och då passade jag på att hänga med emma morley i boken en dag. gah hon är så extremt rolig och bäst älskar emma-karaktären så mycket. 
utsikt.
sen träffade jag stina! okej alltså den här personen, wow.
vi gick på jakt efter ett ställe som 1. var öppet, 2. inte stängde inom en halvtimme 3. serverade vegetariskt, 4. det fanns plats på. jag överdriver inte ens när jag säger att vi gick till sju olika ställen och inget uppfyllde kraven. herregud luleå hur svårt kan det vara?
till sist hamnade vi här i alla fall, ändå värt.
och då kom my! dagens fjärde kvinna. efter maxandet åkte vi till mig och jag lagade tagliatelle med tomatsås till dem medan vi pratade om hästarna hos stina i unbyn.
bra torsdag med älsklingskvinns.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0