fredagslista.

när vaknade du imorse?
sju fyrtiofem.
 
vad var det första du tänkte på när du vaknade?
just det, mamma fyller år idag.
 
har du ringt någon imorse, vem och vad sa ni?
nope fast min morbror ringde nyss från göteborg för att gratta sin syster.
 
vilket humör är du på?
pepp! det är ju värsta vårigt ute, svettades på riktigt i min jacka igår, när hände det senast liksom?
har du ont någonstans? 
lite i magen av lite för mycket godis men annars i hjärtat pga detta trasiga samhälle som alla feministstjärnor försöker lappa ihop.
 
om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du sugen på?
får man välja vatten? känns som att godisklumpen jäser eller något.
 
vad köpte du när du drog ditt kort senast?
lunch på max <3

vilken var den första sidan du gick in på på internet?
blogg.se
vad ska du göra ikväll?
vet inte riktigt. david kommer från umeå idag så kanske träffar honom, vi får se. eller så typ sover jag.

vilken är den första låten du sätter på idag?
hårt godis med kristian anttila "kometen typ krockar med jorden. förresten, har du sett mitt smink?".
 
vad tycker du om din blogg?
den är väl trevlig. det är ganska fascinerande att ha en hemsida som är ungefär som en själv fast i digital form. 

vad gjorde du för exakt en vecka sedan, vid den här tidpunkten? 
låg på ett svart scengolv på teaterhögskolan och spelade död för femtonåringar.
 
tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
njaa eller ja kanske fin klänning om jag tar på mig den med mönster jag lånat av my.

när fotade du något senast, och vad?
denna instagrambild på mamma åh älskar henne så extremt mycket.

har du gjort av med pengar idag, på vad?
nix ingenting.

om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
mitt täcke samt lakan.

vad har du på dig idag?
mönstrade mysbyxor och mörkblå t-shirt.

lista från niotillfem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0