instagram februari.

februaris första dagar spenderades i umeå där vi hittade colaparadiset och den femte fyllde jag sjutton!
det firades med megafika tillsammans med favvokvinns och på kvällen åt jag crème brûlée.
sen blev jag sjuk men fick asfint brev från stina så då kändes det lite bättre.
längtade tillbaka till födelsedagen och en måndag var det ju kristian anttila-konsert ahh dör forfarande. 
zacke släppte renhjärtat vilket var det enda jag lyssnade på och så var sofia hemma.
hade världens bästa tisdag och en dag satt jag i skolan och längtade efter chili cheese.
och så bar det av till göteborg! vaknade bredvid min syster och åkte spårvagn.
en dag hängde vi på filmhögskolan och min favoritstad var allmänt bäst hela tiden. 
sista dagen fikade vi asgott fika och sen satte jag mig på norrlandståget hem igen.
@misslinnealo om ni glömt bort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0