minus trettio grader.

ja då var det dags för luleås årliga inomhusfestival igen. som vanligt gick jag med saga och denna gången plus lillasystertilde och jonathan. först hängde vi mest i ateljé lillasyster där våra kompisar jobbade med att måla på en vägg. alla fick vara med så jag och saga målade en rymdhund.
vi såg jam at the olympics som består av välbekanta estetare, så duktiga.
exiled dance crew dansade jättesnabbt till musiken.
efter ett tag träffade jag min klasskompis jennie och hennes kompis tove för att se urban cone.
som var bäst och gulligast i världen. fast de var ju bättre på peace, förstås. 
sen såg vi loreen och allt var mystiskt och härligt.
fika fika fika.
ludvig var också med!
avslutade med att hoppa och sjunga oss anfådda till flytta på dig med alina.

Kommentarer
Postat av: tilde

åh, jag ler åt fel håll:(((

Svar: haha va??
Linnea

2013-03-17 @ 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0