10 9 8 7 6 5 4 3 2 1-listan.

10 saker jag tycker om:
- när en okänd person på tåget börjar prata med en.
- alla kära systrar.
- mat som börjar på P typ PASTA PIZZA PALSTERNACKA PISTAGENÖTTER.
- småsyskon.
- att klaga på mens och stöna efter chili cheese med denise och hon ba "ja linnea vi äger som hanterar detta varje månad". 
- djur djur djur ge mig alla djur i världen.
- tjejer som tar mycket plats och låter mycket och äter mycket.
- maskerader tusen gånger om.
- vine åh älskar vine så himla mycket.
- att vara i städer jag aldrig tidigare varit i. 
 
9 saker jag tycker mindre om:
- klänningar och kjolar som liksom klistrar sig fast längs benen.
- män som tror att mansrollen är den enda roll de kan förhålla sig till.
- insekter inomhus.
- stadens vegetariska alternativ = inga.
- när mina kompisar behandlar buster som en leksak (ehh vilket han är men ändå oförskämt att typ sitta på honom osv)
- videos som buffrar.
- att den här mänskligheten aldrig fattar att vi håller på att utrota oss själva.
- snö i maj.
- idioter.
 
8 bloggar jag läser:
- colours of the world min allra käraste denise som skriver om kyrktanter och det här fuckade samhället.
- emmamatilda min nordligaste bästis som skriver om allt kul och okul som händer under hennes år i australien.
- i open at the close paui skriver precis som hon pratar på riktigt och bloggar mest om alla hennes babes.
- rememerpauline hon skriver jättebra tar jättebra bilder och inspirerar mig och mitt bloggande väldigt mycket.
- attorda erica är emmas storasyster som skriver om feminism och sitt lilla liv i huvudstaden.
- anna malmberg en väldigt duktig fotograf som har världens häftigaste systrar vill gifta mig med dem.
- annette nettan är världens bästa feminist och bloggar om sånt och sina kompisar typ.
- tilderistin hon som räddade högstadielinnea från mellanstadielinnea, skriver mest om sitt förvirrade liv + är bäst.
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
- skaffa mig en jättefluffig samojedhund som ska få vara med på allt överallt.
- sluta använda smink.
- åka till island.
- rida på en häst (på riktigt liksom).
- träffa johnny depp (eller ja skulle ju gjort det i förrgår helst).
- skänka jättemycket pengar till välgörenhet på olika sätt.
- spela egen musik och se hur folk kan alla texter.
 
6 saker jag är rädd för:
- våldtäktsmän.
- skräckfilmer (har lovat mig själv att aldrig se någon pga blir verkligen sådär rädd att jag drömmer mardrömmar i en vecka efter = inte värt).
- kvinnan som ser så kall ut på norrbottensmuséet (hon är tydligen jättetrevlig men ändå ser farlig ut).
- att någon i min närhet ska dö.
- mögel, typ såhär: jag vet att den där mandarinen har legat där jättejättelänge men jag vågar inte lyfta på den pga vet vad som väntar och jag klarar inte av det.
- att inte räcka till.
 
5 platser jag tycker om att vara på:
- svartöberget.
- mammas halsgrop.
- farmor och farfars stuga som inte längre än deras stuga utan min fasters.
- göteborgs spårvagnar.
- naturreservatet vid blomstermåla på särö.
 
4 ord som beskriver mig:
- tönt.
- glad.
- orolig.
- fantastisk.
 
3 saker jag ser fram emot:
- tanzania, herregud bara en och en halv månad kvar.
- mitt livs kärlek.
- sommarlov hallå kan det bara komma någon gång eller?
 
2 bra filmer:
- the dreamers (franskt sextiotal, eller är det verkligen sextiotal?? blev osäker nu)
- tillsammans (svenskt sjuttiotal).
 
1 bra låt:
growing up beside you - paulo nutini

Kommentarer
Postat av: Agnes

Du är så fin du! Tycker om dig så mycket

Svar: puss agnes
Linnea

2013-05-05 @ 13:53:56
URL: http://agneslo.blogg.se
Postat av: ☆ T-R ☆

love!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Svar: mmm älskar dig
Linnea

2013-05-11 @ 14:31:59
URL: http://tilderistin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0