kom-ihåg-listan två.

kommer ni ihåg kom-ihåg-listan som jag skrev i december? ja, jag tycker ju det är skönt sånt här med listor. meditation typ. så därför, helt plötsligt när jag satt på x2000 mellan stockholm och göteborg i vintras växte den här fram i min telefon. så ja, tänkte att jag lika gärna kan dela med mig av den också. 
 
linnea, kom ihåg!
- ost är livet
- du kan alltid ta tåget till göteborg
- lyssna på monica zetterlund
- det är inte så långt kvar till våren
- räkna alltid bagage när du kliver av och på tåget
- trollvinter tröstar
- att krama mamma hjälper
- selma lagerlöf var världens första kvinnliga nobellpristagare
- fika fika fika
- ät apelsiner
- man får vara ung och dum ibland
- se människor i ögonen
- du är sjutton år i staden
- ta vara på solen
- en dag kommer du ha ditt gula hus vid havet
- att rensa kläder rensar huvudet
- skriv mycket
- konsertdans är den bästa träningsformen
- strunta i alla idioter
- skrik i kudden om det behövs
- om du verkligen vill så kommer du bli en fantastisk musiker
- världen är full av kloka människor
- alla dina vänner tycker om dig för att du är just du och ingen annan
- kärlek är svårt som fan men vacker också
- lyssna på innan bomberna vid sömnlösa nätter
- kånken rymmer allt
 
den blev inte lika lång den här gången men så är det ibland. gud så skönt att ba berätta det här för mig själv. och er förstås. förmodligen kommer det fortsätta såhär. lista på lista. men det är ju trevligt. och behövligt. 

Kommentarer
Postat av: Denise

älskar dig så mkt

Svar: luv u
Linnea

2013-05-26 @ 20:17:04
URL: http://coloursoftheworld.blogg.se/
Postat av: agge

<3

Svar: <3
Linnea

2013-06-11 @ 00:00:34
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0