all the love turning fair. burning patterns in the air.

ja, var har då hänt sen sist?
 
ätit en HELT GUDOMLIG kak-tårt-grej på linas med erik. första lagret var någon slags mörkchokladbotten, på det ett lager med typ chokladmousse, sen någon kolagrej och på det typ en cheesecake-frostning-sak och PÅ DET massa kanderade nötter och alltså detta låter kanske inte gott för att det är för många smaker som blandas men jag tror aldrig jag njutit så mycket av ett bakverk. gud. är fortfarande chockad. älskar linas café för de hittar på nya bakverk hela tiden och det är alltid lika gott. 
börjat ha sagan om ringen-kvällar på exiled. eftersom jag typ inte sett filmerna / läst böckerna (shame on me) så har några bra personer lovat att se dessa med mig och sen ska vi se andra delen av the hobbit när den kommer!! (om jag vågar h e h e det kan ju bli lite jobbigt med 3D-effekter och så). det är kul i alla fall.
dansen går bra! vi har börjat med koreografi nu och det är svårt men mycket roligt och min danslärare äger.
vi ska ju sätta upp askungen på estetiska kommunikationen och förut kändes det inte bra för att allt kändes steriotypiskt och könsrolligt men så uttryckte jag och lovisa våra genus-åsikter och vår teaterlärare var jättepositiv till att förstärka kaxiga prinsessor och töntiga prinsar så nu känns det bra. very proud of my self.
varit en dålig vän men sen erkänt det och bett om ursäkt och nu är allt jättebra. 
skrivit två stora och svåra prov men nu är det gjort. 
spelat elgitarr på ensamblen och jag kände mig ~pretty cool~.
sett klart femte säsongen av grey's anatomy. herregud. jag bara grät och grät. kunde inte kontrollera mig själv. 

ja det var väl det. 
ser jättemycket fram emot helgen för det händer roliga grejer. 
imorgon är det FREDAG yay folkets jubel.
hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0