helgen vecka fyrtiotvå.

idag är det fredag och då passar det väl alldeles utmärkt att ta en titt på vad jag gjorde förra fredagen samt resten av helgen genom min iphone fyra s. 
here we go heja heja:
fredag innebar lång lektion estetisk kommunikation + sång och sen fika med dempan. efter ett tag kom jonathan samt delar av hans lite läskiga amerikanska släkt haha men jag lyckades hålla mig lugn och sansad så det var ju tur.
jag å dempz.
vi gick hem till mig och denathan diskuterade för fullt om hen och jag lyssnade och tog in och bearbetade.
på kvällen hade jag spelning på rfsl med dessa. det var asgosigt trots att det var lite folk för alla var snälla och det fanns jättegod vegetarisk plockbuffé.
efter det åkte jag till saga och där myste vi framför the television och jag somnade i soffan.
vaknade och åt blandande flingor till frukost med dessa fina. på vägen hem såg marken ut såhär och det kändes konstigt.
på dagen mötte jag upp stina!
för vi skulle gå på bok&bild där maria sveland + johan persson och martin schibbye hade SVINBRA föreläsningar. wow säger jag bara.
på kvällen åkte jag till saga igen där det fanns goda efterrätter och gosia människor. här är ludvig och fred.
söndag. fikade med maja och anna som jag inte träffat på år och dar och det var SÅ ÄGIGT. sen blev jag bjuden på cupcake-eftermiddag hos agnes där det var andra gosida personer.
hon och lovisa hade bakat och alltså TITTA PÅ DESSA MÄSTERVERK. godhetsdöden x1000.
som alla söndagar avslutades även denna med promenad längs norra hamn till dansen som gick jättebra och en tjej som heter tanja i dansgruppen sa att det såg ut som att jag hade värsta danserfarenheten fast jag inte har det och ja, det gjorde min söndag ännu ännu ännu bättre.
puss.

Kommentarer
Postat av: FannyFredrica - [Fotografering]

Mysigt att träffa Maja och Anna!

2013-10-30 @ 22:12:00
URL: http://fannyfredrica.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0