each breath screaming. we are all too young to die.

bra och roliga grejer:
jag har ingen feber längre!
fikade chokladboll + jitterbugg idag och det var typ godare än vanligt? aaahh.
åkte buss till pite igår och det var riktigt mysigt eftersom hela bussen är nedsläkt på kvällen och det bara är små blå lampor som lyser överallt.
har en låt på himla portugisiska på sången men alltså jag älskar det. 
jag och paui fick en mycket rolig förfrågan av tilde-ristin idag och jag är riktigt pepp!! ni får veta längre fram.
pratade med ma sis för någon kväll sedan och har typ fortfarande ont i magen från the skrattattacks.
 
dåliga och tråkiga grejer:
måste bestämma låt till ensamblen men jag orkar aldrig.
missar dansen för tredje gången i rad på söndag. 
exitensen av GTA 5 och framförallt dess brutala kvinnosyn (precis som resten av spelvärldens).
vill köpa tatueringar från tattly.com men känns som slöseri med pengar fast ändå inte fast ändå.
var jättetaggad på att hitta något fint på krinolin idag men gjorde inte det. sad girl.
alla jävla våldtäktsdomar. kroppen skakar av ilska och snart rinner tårarna om det fortstätter såhär. 
vill. åka. till. linköping/syster. nu. och. bara. nu. precis. just. nu.

Kommentarer
Postat av: sofia

du. är. en. fining.

Svar: detsamma. puss.
Linnea

2013-10-12 @ 10:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0