en lista i blått.

 
1. var är din mobiltelefon?
bredvid mig.
 

2. var är din andra hälft?
jag är min egen. äger hela mig.

3. ditt hår?
morgonrufs.

4. ditt humör?
mätt och glad.

 

5. din dagsplan?
cykla in till stan för att hämta ut biobiljetter samt lämna tillbaka hyrfilm. sen pyssla om jag hinner och ikväll åka till saga som fyller arton! åh det kommer bli bäst.

 

6. det bästa du vet?
konserteufori, riot grrrls och torkade fikon.

7. din dröm i natt?
haha drömde att mamma möblerade om mitt rum jättefult. alltså verkligen superkonstigt och extremt fruktansvärt fult.

 

8. ditt livsmål?
rida islandshäst på island.

 

9. rummet du är i?
typ köket. eller alltså vårt kök är pyttelitet så vi har köksbordet i något slags allrum.

 

10. din hobby?
har många hobbys men lyssna på/spela/skriva/sjunga musik är väl den största kanske.

 

11. din skräck?
att det lilla trädet i mitt fönster ska dö. förstår inte hur jag liksom ska ta hand om det på rätt sätt för att det ska må bra.

12. var vill du vara om sex år?
då är jag...tjugotre. hm. antingen göra konstiga andningsövningar på en svart scen i någon storstad eller sitta på ett fjäll och dricka kaffe i norge med en vän och en hund.

 

13. var var du igår kväll?
på exiled dance crew! såg på mindfuck-film/lekte djungeltelegrafen/imiterade musiklärare med knäppa people.

 

14. vad är du inte?
rädd för mörkret (obs kent kent).

 

15. en sak du önskar dig?
svindyra sångöronproppar som förhindrar hörselskada.

 

16. var växte du upp?
här hemma i mitt lilla radhus i det lilla snälla området i luleå. fast på somrarna var vi ju mycket hos mormor på särö utanför göteborg där vi mest fiskade krabbor och klättrade på klippor.

17. det senaste du gjorde?
åt tomatsoppa.

 

18. dina kläder?
pyjamas!

 

19. din tv?
eh ja det finns två stycken i huset men jag brukar inte se på tv så ofta. bara svt i så fall.

 

20. ditt/dina husdjur?
ja alltså mina föräldrar har ju aldrig låtit mig ha några djur men då var min granne snäll och ba "linnea vi kan dela på min hund". så ja jag har en hund som heter ella fast vi bor inte tillsammans. annars har jag ju buster som är min eviga sovkamrat.

 

21. din dator?
en ibland utmärkt och ibland fruktansvärt irriterande varelse.

22. din bästa ägodel?
förutom allt sånt där självklart så kanske min gröna bok som där jag liksom klistrat in mitt liv sen jag var elva. det finns kärleksdikter och små tekningar och hemliga lappar och fula bokmärken och chokladpapper.

 

23. saknar någon?
ja sofia.

 

24. din bil?
miljöförstöring. gillar att cykla samt promenera.

 

25. något du inte har på dig?
just nu eller? öh strumpor. annars skulle jag aldrig ta på mig en tröja med tupac/chriss brown/mitt romney eller någon annan idiot på.

 

26. favoritaffär?
oj svårt. kanske den där affären i göteborg med så fina papper och anteckningsböcker. kommer dock inte ihåg namnet.

 

27. din sommar?
hektisk och fantastisk.

28. älskar någon?
asmånga.

 

29. favoritfärg?
gillar seriöst alla färger. kan inte välja.

 

30. när skrattade du senast?
eeehh typ hela kvällen igår. gud alltså kombinationen jacob, oscar, sofia, benjamin, diddley och jens är som en sjuk och underbar komedi.

 

31. när grät du senast?
kommer inte ihåg men det var väldigt nära på sånglektionen i torsdags. eftersom vi har haft pang pang du är död-föreställningar hela veckan var jag så fruktansvärt trött så när olle ba "linnea nu ska du försöka improvisera under den första versen" och jag inte gjorde det för att min hjärna inte fattade det höll jag på att bryta ihop av utmattning. även fast jag inte gjorde det märkte han att det kanske skulle hända så då var han bäst och ba "gå hem och sov så försöker vi igen nästa vecka". älskar olle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0