INSPIRATION.

alltså florence. florence florence florence. jag har blivit florence-frälst. igen. allt med henne gör mig alldeles förvirrad och lycklig och just nu önskar jag bara att året var 2009 och jag såg henne live på way out west. så himla mycket önksar jag det. men seriöst alltså florences stora och mäktiga musik inpsirerar mig så jag också känner mig alldeles stor och mäktig.
här är min florence-lista ↓ och här är en florence-tumblr som är cirka den bästa tumblr jag följer för tillfället.
hittade denna via hanapee och det verkar vara världens tråkigaste video men alltså jag vill typ bli lärare när jag ser den här? tror inte jag vill det på riktigt men kanske kanske kanske. sen äger ju nour och hennes hemsida kan ni besöka här så kan ni själva se hur ägig hon är. 
okej alltså det är inte ens en överdrift när jag säger att jag tänker på såna här hundar varje dag. vill bara ha en. nu. hittade denna hemsida som redovisar typ alla hundraser i världen och jag har suttit ungefär en timme nu och bara njutit/grinat. vill bara ha min lilla varghund.
vi fortsätter på hundtemat som egentligen är ganska märkligt. denna video är konstig/sorglig men det enda jag vill är att flytta till new york och dansa till musiken. 
okej. detta är en person som är lika gammal som jag som heter ellen som skapar alldeles fantastisk konst. varje gång jag ser ett verk av henne så tänker jag att det var nog det bästa hon har gjort och inget kommer slå det. och så kommer nästa. och nästa. och nästa. ELLEN WALLIN mina vänner köp hennes tavlor/prints mm samt lägg hennes namn på minnet. 
alltså jag vet inte riktigt men jag bli jätteinspirerad av detta. det är inte som att jag vill äga skjortan/blusen men jag vill som bara ha den i mitt liv. eller så är det lite så jag vill att min liv ska vara bara. skorna vill jag dock ha på fötterna men vet inte vart dem kommer ifrån. har ingen direkt källa till dessa föruom min tumblr men jag har faktiskt hittat en liknande modell av skorna (inte lika fin men ändå) som jag förmodligen ska köpa imorgon och det är mycket exalterande. 
vi avslutar med ett mycket inspirerande inlägg av monkinodraw, nämligen STORT HELGHÅNGEL. vill flytta hemifrån och måla och tvätta och göra knäppa grejer. asbra blogg förresten läs den. 

det var allt för tillfället! ni får gärna kommentera om ni gillar sånt här för då kanske jag gör det igen. 
vem vet. 
imorgon är det onsdag. 
hejdå.

Kommentarer
Postat av: Josefin

men det är ju typ svårast i världen att veta vad en vill så det är ju inget konstigt ju! när jag gick i gymnasiet var min plan inte alls musikal men sen sökte jag hit och kände att jag bara måste hålla på med det här. punkt. sen fortsatte det så och känns himla lyxigt egentligen, att det blev så rätt alltså.
vet inte riktigt heller vad jag vill säga med det här svaret, men typ först tack, vad glad jag blir och sen att det är SÅ svårt att veta! men jag tror att plötsligt bara känns det. och då får en följa det så länge precis så länge som det känns rätt och bra.

Svar: hej åhh så himla bra svar haha. blir typ lugn av att läsa detta. TACK
Linnea

2013-09-25 @ 23:07:09
URL: http://apelsinjos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0