instagram mars.

mars månad började på ett alldeles strålande sätt! saga hade en gratis hotellnatt på clarion och ba "vill du ha det i födelsedagspresent?" jag ba "JA!!" och så var det med det. kuddarna var gigantiska, spabehandlingen totally amazing och frukosten smakade guld mmmm.
har hängt med massa hundar den här månaden som vanligt. här har vi sally <3
en dag åkte jag, diddley, iris och svala till hägnan för att gå på sagovandring och ha tandemskidorrace och framför allt: åka hundspann!! det var roligast tyckte alla fyra. 
det blev vår!!! aahhhh äntligen.
pluggade på biblio och det var supertråkigt...
så jag fikade istället!! 
sen såg jag frankenstein för andra gången och HERREGUD alltså det är nog det bästa norrbottensteatern har gjort efter natten är dagens mor. 
gick också på konstutställning på lillasyster och bland annat stina ställde ut! hon är såååå duktig.
sen blev det äckelväder igen.
men det gjorde inte så mycket för jag åkte till boden och hade trumlektion med trummisen i det skottska bandet glasvegas - jonna löfgren!! alltså är typ fortfarande starstruck för att hon är så älskvärd och en så fantastisk trummis och hon älskar håkan <3
glädjen fortsatte med svingott fika på brödbutiken med saga och denise, mina favvosar <3 obs se tröjor pga bäst.
jag tog selfie på en toalett.
diddley köpte en gul keps! heja heja.
mer hundhäng <3 anna en solig morgon på en solig balkong på kalllkällan.
jag som är superlägertrött + buster som också är supertrött uppe i hörnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0