back on track NORRBOTTEN!

hallå! jag har egentligen varit hemma sen i måndags men min dator har varit supertaskig men nu är den snäll igen. min lilla resa genom sveriges (+ danmarks) storstäder har varit mycket trevlig och jag har träffat flera roliga och konstiga människor. här kommer lite mobilpics som inte blev instagrammade. bilden ovanför är från särö hos mormor, i naturreservatet särö västerskog. världens bästa ställe kanske.
en lilly på myrorna där jag hittade denna konstiga clown-blus-grej? rolig var den i alla fall! andra bilden är från haga bion, way out west har ju inte bara musik utan konst och film också, så här visades premiären av dokumentären om teaterföreställningen Gruppen och Herrerna som ALLA MÅSTE SE särskilt män, den kommer gå på svt i höst tror jag.
mamma och jag som är alldeles saltiga av bad i havet!
massa goda ostar från stockholm och jag + my på irländsk bar i köpenhamn med smutsig toaspegel.
sista dagen på WoW då det börja regna och vi var faktiskt inte så glada som vi ser ut att vara på bilden. och sen en pepp-selfie inför icona pop!
och så avslutar vi med finaste rummet i mormors hus. 
mer bilder kommer. 
love 2 all of u.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0