instagram juli.

testade stämplar och gjorde några vykort i solen. 
tre gull i norra hamn.
en liten skogspromenad med dempan.
jobbkompisar!
hade ju spelning med bandet och vi hade det gött backstage.
lovis nattbadade!
ben fyllde arton!
sofia fyllde tjugosju!
hos farmor.
på tåg längre norrut.
till emma och gällivare.
vi eldade vedbastu och åkte båt mitt i midnattsljuset. det var magiskt.
avskedsträffade några personer innan jag drog iväg.
söderut.
till stockholm och yrsa!
drottningholm <3
världens bästa kväll på mälarpaviljongen, med rosé och svindyra jordgubbar.
ja såna här affischer hade en ju velat ha i luleå.
selfie jag är mycket nöjd med.
sista dagen var vi på berns.
och åt frikkin desert-buffé. sjuuuuukt.
i slutet av juli kom jag till mitt andra hem.
västkusten. 
och det var det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0