lover, where do you live? in the sky, in the clouds, in the ocean?

hausdurchsuchung:

2000s interior design japan
det har äntligen börjat regna. 
det var på tiden.
jag har lagat mat och lyssnat på bea uusmas sommarprogram om andrées expedition till nordpolen och den mystiska döden. och havet. och isen. och världens ensamaste val. och utskurna hjärtan.
jag har boken hemma och ska läsa dag å natt. har googlat svalbard hela dagen och bestämt mig för att åka dit, någon gång i alla fall. där finns det fler isbjörnar än människor. och en massa massa massa is. och totalt mörker från slutet av oktober. 
det ni.
annars försöker jag skriva musik och tänker typ mycket? det har väl med regnet att göra antar jag. 
jag börjar trean och det blir nog bra. på nå vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0