höjer volymen så högt att det blir äckligt.

UPDATE!
det så skönt att november är över. december räddar mig <3
å andra sidan trodde jag att jag skulle dö när jag körde på E4an idag men allt gick bra. har bokat uppkörning nu!!!! känns sviiiinskönt fast samtidigt lite tråkigt pga kommer typ sakna min körskollärare, vi som brukar googla hundbilder och lyssna på metal.
på tala om musik så var det klubb makten i lördags! kitok spelade vilket var bättre en väntat? magnus var kul och jag stod längst fram och >kände det tunga beatet< med richard hahah men ja det var astrevligt och sen gick vi till allstar och dansade jättemycket. bild av amanda som också skrev lite om konserten!
när vi ändå är inne på det vill jag tipsa om wildharts nya singel på soundcloud som är skitbra!! och kolla in hemsidan den är jättefin tycker jag, bilden är tagen därifrån.
mer tips: dom kallar oss artiser på svt! maggio och edda magnasson och bob hund och just nu är det lilla namo! så titta titta det är alltid roligt med små musikdokumentärer, jag blir mycket inspirerad. 
okej nu blev det här typ bara ett musikinlägg haha men idag hade vi sista föreställningen med samarbetet mellan dans och musik, det blev helt bra och var jätteroligt fast svettigt att göra och alla är så himla duktiga <3 gråter lite tyst för att jag inte blev dansare pga så coola :(
ja hur är det annars då linnea? jo jag är svinnojjig pga detta obehagliga face och att det blir himla nyval??? känns som att sd kommer växa jättemycket men kanske inte och jag har ingen aning hur man ska rösta, taktiskt eller hjärtligt eller omg vet inte vad jag ska känna jag är bara chockad. vi lever i en historisk politisk tid.
i och med detta rekommenderar jag alla att titta på svts nya serie blå ögon, den är egentligen alldeles för läskig för mig men den handlar om ett het valrörelse då justitieministerns stabschef spårlöst försvinner, och där trygghetspartiet (aka sd) försöker få fler följare. den är obehaglig men väldigt intressant då det vinklas från flera olika håll, då man till exempel får följa en kommunal trygghetspolitiker, träffa hennes familj och se när hon lagar pasta som vilken människa som helst. den har fått mycket kritik för att vara partisk men jag tycker att det är en bra handling och allt är väldigt spännande (obs obs adam lundgren är med obs obs).
nä, nu får det vara nog. 
jag mår bra i grunden, heja vintern och snart är det jul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0