instagram januari.

det nya årets första dagar spenderades bland annat på spansk piratrestaurang där vi åt massa tapas.
när vi kom hem var det dags för SHERLOCK som jag längtat. blev också förälder till denna lilla krabat <3
var med och valde väääärldens finaste tröja till diddley och en måndag var jag och paui vuxna på biblio.
somnade i en fotölj i väntan på något annat och åt en lunch med dessa.
alba på popparparty på fg7 och jag på glitterparty hos jennie!
införskaffade en jättebra lämpa från RK och åt en ypperlig måltid (ser inte så god ut men det var den).
experimenterade en tisdagsnatt och repade askungen i aulan.

Kommentarer
Postat av: Erica

Men asså FINLAMPAN!!! Ge mig den

Svar: eller hur!! älskar'en
Linnea

2014-02-03 @ 19:17:44
URL: http://attorda.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0