stampar och trampar och snubblar och halkar.

tja det är söndag och februari och jag har en mycket bra dag.
äter asgod frukost med asbra person och läser tidningen.
städar.
lyssnar på ligga med p3.
och städar.
och lyssnar på ligga med p3.
och städar ännu mer. 
och lyssnar på ligga med p3 ännu mer.

eh ja det har liksom varit min dag MEN det var typ roligt? allt är superrent och jag har hängt upp en tavla och rensat kläder till och med. tänk ändå. och alltså LIGGA MED P3 wow. har som alltid velat lyssna på programmet men typ inte vågat? himla patriarkala strukturer med skuldbeläggning av kvinnans sexualitet osv osv men i alla fall, idag var det dags och jag älskar det. robert är min favvosexolog i hela universum pga feministisk och icke cissexistisk och klok och snäll och han vet allt om sex. ska gifta mig med robert. 

ja asså det var ju som en vecka sen sist men det har inte hänt så mycket. 
har varit hundvakt och haft spelning. 
suckat över föreställningar och fått ett blåmärke på benet. 
missat bussen och gosat in mig i famnar. 
fast just det har ju påbörat en playlist med ba massa coola girls som heter ksughdlk för jag kom inte på något värdigt namn. musiktips mottages!

kommande vecka blir mycket intensiv med födelsedagar och rep och fikor hit och dit men det löser sig nog. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0