the queens of your life fyller år - tema SVENSK FILM!

jepp ni hörde rätt. jag och denise är ju februaribarn båda två så varför inte slå ihop våra födelsedagar till ett enda stort hejdundrande kalas med vårt största gemensamma intresse som tema?
på bilden ser ni två gullon, nämnligen lovisa aka eva och jag aka lena från känn ingen sorg!! 
denise aka anna lindberg från äppelkriget och astrid aka elin från fucking åmål!
matilda aka arn och paulina aka cecilia från arn tempelriddaren!
ludvig aka karlsson på taket och oscar aka nån snubbe från filmen sökarna!
annette aka SNABBA CASH! alltså fattar ni hur bra?
diddley aka sture åkerberg från monica z och gustav aka bert!
amanda aka trotsig lotta på bråkmakargatan och saga aka supersnälla silversara!
agnes och emma aka jennifer från i rymnden finns inga känslor! 
lisa aka kenny starfighter och alba aka robin från bröllopsfotografen!
stina aka vildvittra (som glömt sin näbb) från ronja rövardotter!
zandra aka iris från call girl och tessa aka fanny från änglagård!
finisar och malin aka grynet! (ta ingen skit osv).
och sist men inte minst:
benjamin aka...ja ni kan ju gissa.
det var så himla fint och mysigt hela tiden, fast jag sprang mest omkring och var förvirrad och glad. mina vänner äger så mycket. 
svensk film intro-tävling! det var askul.
dansade sönder alla kroppsdelar till stroben!
jag sprang som sagt mest omkring hela kvällen och lyckades inte fånga alla på bild så jag tycker ni kan klicka er in på denises blogg pga allmänt ägig men också för att hon var bättre på fotandet än mig.
<3 världens bästa artonårsfest <3

Kommentarer
Postat av: dempis

omg jag är sååååååå lik Anna Lindberg på den där bilden helt sjukt

Svar: <3
Linnea

2014-02-25 @ 21:47:45
Postat av: Emma

lovelovelovelovelove i oändlighet.

Svar: <3<3<3 alla gillade dig <3<3<3
Linnea

2014-02-27 @ 18:04:02
URL: http://emmapettersson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0