jag vill åka tillbaka i tiden, gamla gatan och staden och livet.

hej bloggy!
här sitter jag nyduschad och fräsch på balkongen hemma hos familjen axelsson-landström på liljeholmen och låtsas att jag bor här. stockholm är varmt så en dör men skuggan är fantastisk. jag och yrsa äter ost och dricker vin här och där och imorgon ska vi ta med en flaska cava och sitta på klippor i skärgården!
äntligen börjar jag bli frisk och blodet i ögonen håller på att försvinna. just det, har nog glömt att berätta om det. den supersnabba historien lyder: mitt i natten känns det som att mitt högra öra ska sprängas, pappa ringer vårdcentraler, de säger "ta en tablett" men den enda tablett vi hittar är en morfintablett, jag är desperat och tar denna plus två grekiska värktabletter plus en voltaren, smärtan går över, vaknar dåsig nästa morgon och spyr så fort jag sätter något i munnen, trycket i ögonen blir så högt att blodkärlen spricker. 
japp.
sedan dess har jag gått runt och sätt ut som ett ledset litet monster men sakta med säkert börjar jag nu bli mänsklig. 
annars så fick jag min första riktiga stora lön idag och herregud vilken lycka i kroppen, idag äre dessutom SHOPPINGDAG så ja omg detta hade inte kunnat komma bättre. 
jag borde skriva personliga brev men bloggar istället pga så mycket roligare.
på måndag åker jag till göteborg och särö för att mysa med mormor och mamma i en vecka. 
ha det fint och använd solkräm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0