andra delar: kvinnodagsfest på fg7!

BAM och där var kvällen igång. bästa låt: salut - little mix. den är ba aspepp och samtidigt arg. hett tips: lyssna på den medan du läser detta inlägg.
annette (som höll tal) paulina (som spelade några låtar) och stina (som var en av dem som ställde ut feministisk konst) GULL!
det var inte bara paui som spelade utan det gjorde även hondjävul! feministisk punk.
då var dansande och headbangande ett faktum. har fortfarande efter fyra dagar ont i nacken...
alba, stina och jag (ehe jag är med på cirka 50% av bilderna, gör er beredda).
jag utnämnde mig själv till ~vimmelfotograf~ och tröck upp blixten i allas ansikten.
amanda!
albaälskling.
och sam!
haha diddley gör märklig pose.
alva!
med jonathan och astrid.
leo och paui!
och stina som säger "mäh" eller nåt.
love her so much.
"orka patriarkatet, det suger ju" (ok han sa inte så men erkänn att en kan tänkta sig det ändå??)
oj mycket märklig vinkel och pose men visst visst.
"ta bästisbilder på oss" obs obs riktigt citat.
<3
jonathan, ebba, lisa och liza (kill the sexist osv)!
<3
erik å alven i baren.
annette å amalia! vet ej varför stolarna står utomhus men men.
alltså denna bilden! paulina borde du inte ha denna som profilbild??? du en sån queen.
fnitter fnitter.
tilde-ristin och richard som ba "neeeej inte vimmelfotografen nu igen" h e h e.
kvällens systerligaste syster var ändå astrid, hon är så klok och bäst.
vad skulle jag göra utan alla systrar? inte vet då jag i alla fall. det är otänkbart. de är dem enda som ger mig kraft att fortsätta krossa patriarkatet.

Kommentarer
Postat av: t-r

bäst inlägg!!! synd bara att den enda bilden jag är med på är med en kille....

Svar: tack!! men du ba flydde från blixten hela tiden juuu :(
Linnea

2014-03-11 @ 16:58:33
Postat av: asse

<3 loveuuu <3

Svar: <333
Linnea

2014-03-11 @ 18:09:42
Postat av: Emma Broberg

åh så bra!! ha en bra kväll, kramkram. <3

Svar: kram <3
Linnea

2014-03-12 @ 18:48:09
URL: http://emmaex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0