låt mig va vatten.

hola hola här är jag fast igår. hade problem med hästsvans.
titta va fluffy den ser ut!! den var inte det egentligen :(
var sviiiintrött pga hade hållt i förträff för konfalägret. halva ledarskaran var dessutom borta så jag fick skala extra mycket potatis, leka extra många lekar och diska extra mycket disk. men det var fint också! ps örhängerna kommer från röda korset (försöker göra detta till ett smyg-outfitinlägg haha) har börjat gilla dem asmycket.
tröjan är från monki *posar med tavla som sofia har gjort till mig som ska hänga i mitt kommande kök*
nu är det en ny dag som inte är så olik den förra. bara det att jag är ännu mer förkyld.
och less på att jag aldrig hinner något i HIMLA LIVET och när jag verkligen MÅSTE hinna något så blir jag sjuk. är också less på att jag inte kommer kunna gå på folkmusikfestivalen i salto i sommar för det är det enda jag vill just nu. 
funderar också över hur jag ska ha råd med dyra fjällbyxor. suck.
på tala om byxor så har jag på mig ett par rätt gamla från JC (som nu har sexistisk reklam det suger ju) som jag först gillade och sen inte gillade och nu gillar jag dem igen. det går som i vågor som en säger. 
wow vilken rolig blogg du har linnea. 
du har den bara för att du tycker det är roligt att ta bilder på dig själv genom webcamen.
svar: ja.
hejrå.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Bäst osv. Älskar dig saknar dig vill va med dig alltid. (Och prata kärlek, för kärlek är konstigt)

Svar: <333 vi måste ses snart!!
Linnea

2014-04-01 @ 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0