ok här har vi första delen av kvinnodagen!

vaknade av SOLEN och var definitivt gladare än såhär. åt en asgod frukost och hurrade med mamma!
gjorde lite tråkgrejer på stan, träffade alva å erik ett tag och åt på max.
gick hem till benjamin med honom och diddley där vi ba myste. alltså SER NI LJUSET? jag var så lycklig. moder natur ba "yes idag äre kvinnodagen, klart alla systrar ska få sol efter en grå vinter!"
senare på kvällen var det dags för systraskap + könsförrädare på kh. här är första akten och herregud jesus kristus jag et inte vart jag ska ta vägen. SYSTRASKAP!
så bra musik + så skickliga musiker + så bra underhållning. jätteinspirerande!
och sen var det ju dags för könsförrädare <333
under en låt så kommer jag på mig själv med att blunda med knäppta händer, detta hände helt omedvetet? men ja den här musiken är typ helig. KÖNSFÖRRÄDARE!
sen tog vi bussen till skurholmsrondellen och gick till punkhuset, fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0