alla livets löften högst upp i loftsängen. nu är det natt, då var det våran vår.

i lördags kom jag hem men inte blev det någon vila, ingen ro. var på halloweenfest och drack lite för mycket, åt nuggets i köket och synthade på kronan. 
just nu alldeles nyss kom jag hem från en föreläsning med kulturens (studieförbund) och det var svinbra och jag lärde mig helt mycket och känner mig alldeles uppfylld. 
har lånat en bok på biblioteket av tove jansson som handlar om ett insnöat samhälle och en kvinna som är bitter som äger en stor hund som inte har något namn. det känns som en alldeles perfekt bok för stunden.
jag borde verkligen städa men istället har jag ostprovning med mig själv fast det är tisdag men det okej för det är november och det är fan alltid okej att inte städa när det är november. 
jag lyssnar endast på den här låten
kanske för att jag i onsdags var lite nykter lite full under broarna i skanstull.
lol på mig, men men. 
det är ju november. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0