dagen i schoolio eller nå.

hej bloggy, jag har haft en svinmysig dag idag. hade en så bra känsla i kroppen hela tiden, skönt <3
estetisk kommunikation på morgonen, det är en kurs som jag hat-älskar och idag var den trevlig. sen fick vi våra datorer med skitdålig webcam men det gör inte så mycket. känner dock att någon anna hade kunnat ha såååååå mycket mer glädje av den här datorn än vad jag kommer ha men det är tydligen obligatoriskt att ha en? whatever sen tog jag o lovis ut en massa stämmor och sen åt jag lunch med johanna och vi pratade om hur man egentligen typ får ihop livet? gillar henne. sen vare religion och torsdagslektionerna med johan är alltid så gosiga??? vet inte vad som gör det. sen åt jag en chokladbar och sen var det svenska och vi var typ sex pers i klassrummet och googlade hundar i koppar och stångades och skrattgrät och marie suckade och log. sen hade jag värsta vuxna mötet med enteprenörcentrum pga har skaffat enskild firma! yeah yeah cool men läskig grej. pratade med en jan-olof som var jättesnäll och jag fick hans visitkort och skakade hand och sånt proffesionellt. sen sjöng jag julsånger med monica och sen vare ba att ta bussen hem där mamma hade lagat mat <3 sen iväg till dansen och shakea that ass och nu äre sleepy time <3
min dag i detalj.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0