instagram september.

det börjades med fisksoppa på balkongen hos farmor! älskar farmor och älskar balkongen. 
sen åkte jag till umeyo, här sitter jag å soffan på ett gosigt bokcafé.
här sov vi i hennes supercozy lilla rum. 
köpte björnbär och bubbel!! svingott alltså stönar typ.
i ume händer mkt roligt, som ingen människa är illegal-kväll i det gamla tågreperationshuset som blivit typ underground-kulturhus. det var ett mkt häftigt ställe men ganska dålig musik och äckliga drinkar så vi gick efter ett tag, men ändå kul att se!! 
och sen kommer vi till glitch, alltså SE OM NI FÅR MÖJLIGHET jag var stum typ 40 min efteråt. 
hemma i kuleyo hade jag pizzamys med mallan i min säng och det var bäst!!! 
fikade på museet med några andra friends också. 
näst sista selfie som blond (vem vet) och sen hamnade jag i dublin med de här!
vi gick (och hittade!) överallt samt satt hängde på så många pubar.
ny tröja!! och pub igen.
kom hem i höstsolen och fotade mig i spegeln. 
det var det. 
@misslinnealo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0