DUBLIN!

yesbox nu kör vi!! ja jag var ju då med bandet i irlands huvdudstad för fyra finfina dagar. 
jag å phil. vi bodde på dublin central hostel som var mycket fräscht och billigt och centralt, att rekomendera!
gruppbild!!
som jag har sagt tidigare så har dublin så sjukt mycket shopping osv, här tar vi en paus med nån märklig dryck.
har ätit jättemycket olika typer av mat. här blev det köpsallad och chips på innergården.
som var jätteliten och cozy.
lollo <3
en dag gick vi längs många vackra och sunkiga gator till phenix park, europas störta park. den var väldigt grön och väldigt stor.
nån snygg kyrka.
hittade en rosa dörr och lovvan matchade!!
ett asfint tak. (så inspirerad av all arkitektur och gatukonst osv)
vintage-dag.
jepp.
filip! alltså nu har jag ju inte alls berättat vad vi har gjort typ? aja men vi valvakade och det var mysigt förutom att sverige suger men det kan vi prata om en annan gång. annars har vi ba gått överallt och druckit alkoholhaltiga drycker och ätit god mat och köpt billig choklad på lidl och lyssnat på irländsk folkmusik på pubar.
hängde mest i temple bar = mest turistexploaterade området menmen, så är det ibland.
denna bild heter erland gullgren haha!
och så avslutar vi med en tv-person på en skylt. 
lätt att jag åker tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0