instagram augusti.

västkust bästkust fästkust <3
badade i saltvatten och värmde mig i solen.
åkte till malmö och hälsade på my!! först när jag kom dit kände jag ba "nej bläähh gillar inte malmö alls" men dagen efter så ba OH MY GOD så bra stad. vi drack kaffe och gick längs hamnen och åt chinabox och promenderade runt i pilträdsparken. 
och kanske det bästa med malmö är ju att en bara behöver ta öresundståget, åka en halvtimme och vips: KÖPENHAMN! wow alltså, what a place! folkfest varje dag ju. vi åt på max och drack vin och träffade två roliga österrikare.
tillbaka i gbg träffade jag bland annat fred.
bodde i det här köket niiiiice.
WAY OUT WEST! så ägigt, glitterbomb på robyn och röyksopp <3
jo men hörni ska vi prata om att det här är världens bästa stad samt världens bästa personer. alltså, dessa personer i denna stad är kanske det bästa som hänt mig.
selfie-time!! drack chokladdryck och färgade håret.
parteyyyyyy först har vi universums bästa bild på lovisa aka cava-queen samt fyra av mina favvosar på allstar <3
avslutar med nya skor och en sen söndagspromenad. 

augusti var jättebra. längtar tillbaka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0