du är skatten vågorna driver i land och utan solen kommer vi ingenstans.

i'm back from gbg and tired as *biiiiip*
bilden ovan illustrerar hur jag helst vill utrymma livet men tyvärr finns ingen tid till detta. 
sökningen gick ändå bra men jag har fått superdåligt självförtroende. har insett att det är fett svårt att komma in på alla fucking skolor ochhhhhh ja. kom inte in på birka och får veta hur det blir med billis (hahah tänk om det stod billYs) på fredag. alla ba "men du som e så bra" och jo visst jag går väl an men det är många som går an här i världen!! knepig situation, ostabilt tillstånd. dessutom är det period för slutproduktion (hade kunnat rimma) och jag ska ha låtsasblod för första gången i mitt liv!! mycket exalterad över detta dock.
våren är kommen på rikt, idag hade jag endast tröja + hoodie + jacka = inte så pjåkigt. 
detta är en snygg bild från en härlig promenad, ville bara visa fööör ja. snygg bild och härlig promenad helt enkelt.
träffade dessa pärlor!! våra gamla grannar gudrun och rolf. de flyttade när jag var fyra men soffan har värsta rellan med dem och jag kommer ihåg att de alltid gav oss små typ porslinstomtar i julklapp. en gång gav jag en sådan tomte till farmor i julklapp fast jag själv fått den??? dumma unge. 
sjukt less på att flyga. allså SÅ SJUKT LESS. hatar verkligen att flyga. det tillfredsställer mig inte på något sätt, inte ens att kolla i snacksmenyn är roligt längre. fyller ingen funktion förutom att det går snabbt. fast det går ju inte ens snabbt? känns bara som två bortkastade timmar som man istället hade kunnat...göra något annat under. typ äta något gott och se på grey's anatomy (vars alla avsnitt jag sett nu...väntar under spänning på episode 21 season 11). 
MEN!
highasakite har släppt ny singel. HÖR NI MIG? highasakite är det bästa som hänt mig sedan åttans busslinje börja gå utanför mig, så nu går det nästan två bussar i timmen även efter sju på kvällen!! underbart!! fantastiskt!! aaa då förstår ni hur bra singeln är i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Paulina

kom ihåg att trots om vi inte kommer in någonstans alls så är det fortfarande lika modigt av oss att vi har gjort det här!!! tror på dig även om det finns tusen andra <3

Svar: <33333!!!!!!!!!!!!
Linnea

2015-04-23 @ 16:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0