glittra gråta glömma glo.

tumblr. 
bloggy!!
reptetitionerna av vår slutproduktion har börjat. jag är (ändå förvånandsvärt) lite arg på att folk är osmarta och inte alltid tänker sig för MEN tror ändå att föreställningen kan bli cool på sina håll och kanter. och läskig :/ hade ej vågat se den själv typ haha. 
jag har fått jobb också!! tror inte jag sagt det?? har skrivit under mitt första anställningsbevis för att vara personlig assistent, har jobbat fyra tillfällen med kunden och det känns mycket bra. dessutom ska jag på en till intervju för en till kund på måndag och det känns sååå skönt att ha lyckats med detta. FÅ ETT JOBB HÖRNI! inte är det fy skam. 
imorgon åker jag till gbg, sover hos magdalena och extremt tidigt på fredagmorgon tar jag en buss tillsammans med saga (<3) till tjörn där billströmska folkhögskolan ligger!! jag är skitnervös men svinpeppad. på lördag åker jag till särö och hänger med mormor bland ostmackor och bananflugor. 
SES!

Kommentarer
Postat av: ebba b

Vilket fint namn på skolan!! visste inte ens att den existerade. + lycka till på uttagningen!

Svar: eller hur!! och tack och det kändes bra <3
Linnea

2015-04-16 @ 19:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0