lilla livet.

PLUS OCH MINUS DE SENASTE VECKORNA:
 
+ var på gunhild carling-konsert! omg det var sååå bra hon är en wonderwoman.
+ sov i svö! jag, t-r och stina målade naglar och åt banangröt och pratade om kvartslivskrisen. 
+ såg ingenting ger en sån känsla av oändlighet som dumheten på teaterhögskolan med sofia. jag förstod inte så mycket i början men den blev bara bättre och bättre, skådespelarinsatserna var utmärkta och som helhet var den mycket estetiskt tillfredställande. femtio spänn kostar en biljett, åk å se!
+ farmor har fyllt nittio (!!!) och i och med det var hela släkten här i helgen vilket var svinmysigt! lite konstigt också förstås, konversationer som dör ut i intet samt ett och annat ofräscht skämt som det brukar vara, men det blev ändå fett trevligt med kramar i soffan och fnitter i köket <3
+ bakade valnötsbröd, blev mycket gott. 
+ snön!! alltså om man inte bor här tror jag inte man fattar hur EXTREMT mycket snö det är. jag tycker det är fantastiskt, det känns som att det är på låtsas. 
 
- snön!! sjukt jobbigt, ibland är PROMENERA enda sättet att ta sig fram, allt är översnöat och det är nästan risk för att vårt förrådstak brakar samman eftersom snön är så tung. och så kör alla fast, det hände mig i torsdags...började gråta :)
- är fortfarande sjuk, var hos en läkare som började prata om att det fanns (en mycket liten) risk för tbc, så har lämnat prover nu. eftersom det är så himla ovanligt är det i princip omöjligt att jag har det OCH jag börjar dessutom känna mig bättre men ändå. 
- ja det får bli ett till minus för min hälsa som är sämst, jag vill ju bara LEVA LIFE är det för mycket begärt?
tydligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0