nitton!!

yes!! woho!! hallelujah!! 
nitton är ju inte en jätterolig ålder egentligen fast alltså ändå? känner mig coolare än innan lol. 
jag har haft en utmärkt dag som började med uppvaktning på morgonen, detta följdes av estetisk kommunikation som sedan övergick till gemu där vi pratade om romerska siffror och två-fem-ettor vilket var jättekul!! till lunch vare linssås och sen köpte jag pressbyrån-kaffe och bulle till mig själv för att fira. på eftermiddagen såg vi en svinintressant dokumentär om den digitala utvecklingen inom konstnärliga yrken typ, sjöng sommarpsalmer på sydafrikamötet och när jag kom hem hade mamma lagat mat!!!!<333333
ikväll dansade mina girls till beyoncé medan jag surade på sidan om pga SJUK men sen åkte jag på ica och köpte godis!
tror detta kommer bli en fett rolig ålder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0