enkel biljett på bussen för tågen stannar inte längre här.

hej. jag har haft en massa olika förkylningssymtom (symtom i plural??)  i typ två veckor nu, för tillfället har jag gult slem i bröstkorgen och hostar sönder halsen vilket suger eftersom jag går en jävla musiklinje. rösten är liksom grejen. det känns som att kroppen håller på att förtvina, den har ingen energi. detta gör mig less och irriterad och ledsen, känner mig instängd med mina tankar vilket gör allt förvirrat och jag är rädd för att ta konstiga beslut. 
alla filmer och serier jag vill se bara buffrar och imorgon har jag lovat vara med på en himla håruppvisning och på torsdag har jag prov jag inte pluggat alls till och jag verkar inte kunna söka alla skolor jag vill söka och åhléns omklädningsrum kan vara det värsta jag varit med om och allt är rätt dåligt. 
ge mig en kram om du ser mig. 

Kommentarer
Postat av: tr

visst är det ganska dåligt just nu!!!!! men det kan kanske inte alltid vara bra

Svar: ja verkligen!!!!! precis, och skönt att dt inte bara e jag
Linnea

2015-01-27 @ 16:20:47
Postat av: sofia

det som e bra e ju att det iaf inte alltid kommer va så här. *cyberkram*

Svar: <3 !
Linnea

2015-01-27 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0