hårvisninggggggg.

igår vaknade jag halv sex och trodde jag skulle dö men det gjorde jag inte som tur var!! hade lovat vara hårmodell på malins hårvisning och the show must go on så att säga.
vi har varit kompisar sen kindergarten och hon är redan en sååå duktig frisör. temat för alla frisörer var daydreams and nightmares och malins modeller var...ja gissa haha. fick låna drömskt nattlinne av t-r och worked that runway i vita adidas. 
fett rolig dag!! mådde förvånansvärt bra men blev övertrött på eftermiddagen då det enda jag ville prata om var svamp i fittan. hostade slem kom hem alldeles totalt utmattad. är hemma idag, ledig imorgon, sen är det helg och efter det får det för fan vara nog.
på måndag är jag frisk och pigg som en morot!! (citat av mig från feberyrande telefonsamtal?? well well). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0